Platon Technologies
not logged in Login Registration
EnglishSlovak
open source software development celebrating 10 years of open source development! Thursday, April 18, 2024
About Us
Magazine
Open Source
CVS
Services
Index  »  Projects  »  phpMyEdit  »  Forum  »  bijgeloof dat een prominente

phpMyEdit General     bijgeloof dat een prominente
Post new topic   Reply to topic    
 
Bannings     Joined: 27 Sep 2020   Posts: 95  
Post Posted: 2020-11-21 06:39
Back to top  Reply with quote     

Een van de grootste zorgen bij het plannen van mijn bruiloft was dat ik een trouwjurk kon vinden die paste, gevleid was en mijn persoonlijke stijl uitdrukte. Traditionele bruidsmonsters zijn in kleinere maten. Dit betekent dat ik als maat 26 niet zomaar een winkel binnen kon lopen om jurken Lange Galajurken te passen. Zelfs als een winkel merken had die in grote maten verkrijgbaar waren, was de kans klein dat ik een monster in de winkel had waar ik in kon persen. Het was onmogelijk dat ik een jurk zou kopen door ernaar te staren op een hanger. De opwinding van het shoppen van kleding kan bij veel bruiden met rondingen omslaan in angst.

Het is moeilijk wanneer veel huwelijksblogs, sociale media-accounts van leveranciers en websites maar heel weinig bruiden met een grotere maat laten zien. Ik schreef een tijdje geleden over deze frustratie toen ik mijn bruiloft in oktober aan het plannen was. Ik heb bij David's Bridal wel een goede selectie van samples in mijn maat gevonden (lees hier over mijn ervaring), maar ik heb daar niet precies gevonden wat ik zocht. Net voordat ik met het shoppen van kleding begon, ontmoette ik twee vrouwen die eigenaar waren van The Couture Closet Boutique in La Grange, KY (ongeveer 25 kilometer buiten Louisville) die zeiden dat ze plus-samples hadden. Ik was een beetje wantrouwend: zou de selectie klein zijn? Zouden de jurken eruitzien als elke andere jurk die ik al heb gezien? Beschouwden ze een "plus" -monster als maat 14? Ze hebben niet alleen bewezen dat mijn scepsis volkomen ongegrond was, maar ze bleven me ook wegblazen met hun toewijding aan hun bruiden van elke omvang:

Ze zijn het afgelopen jaar hun plus-samples blijven uitbreiden
Ze hebben consequent bruiden van elke omvang op hun sociale kanalen gepost (hun Instagram is waardeloos)
Ze stelden een gestileerde shoot samen met een aantal van hun curvy bruiden van het afgelopen jaar, zodat ze mooiere foto's zouden hebben om met mensen te delen. Dit is geen sinecure en vereist veel co?rdinatie, tijd en geld om uit te voeren. Alle afbeeldingen in dit bericht zijn van de gestileerde shoot - leverancierscredits aan het einde.
Toen ze de collectie van de ontwerper van mijn jurk, Ashley & Justin, gingen bekijken, had ik gevraagd of ze de boodschap wilden doorgeven dat ze grote maten bruiden nodig hadden op hun sociale kanalen. Toen ik mijn jurk kocht, was er geen enkele plus bruid op hun site of sociale kanalen, ondanks het aanbieden van jurken tot maat 30. Een deel van mij was gefrustreerd omdat ik geen ontwerper was die plus meer omarmde, maar ik hield van de jurk zo veel. Raad eens? Ze gaven het bericht door en Ashley en Justin hebben sindsdien 3 van mijn foto's getoond. Niet dat het doel was om mijn foto's in het bijzonder gedeeld te krijgen, maar ik heb nog nooit een zichtbaar plus persoon op hun feed gezien, ik ben dankbaar en hoopvol dat ze nog meer zullen laten zien!
Twee weken Semi Formal Dresses geleden vertelden ze me dat ze hun richtlijnen voor gestileerde shoots hebben bijgewerkt. Als een verkoper meer dan 1 jurk voor een shoot vraagt, moet hij ook een jurk en model met een grote maat meegeven! Praten over een manier om de industrie als geheel vooruit te helpen, in ieder geval lokaal!

Als je Say Yes to the Dress zo vaak bekijkt als wij, zul je de geschokte blikken van de adviseurs opmerken als de bruid zegt dat haar verloofde haar zal helpen bij het uitkiezen van haar jurk. Waarom mag je verloofde je niet in je jurk zien voor de bruiloft, en is het in 2016 nog steeds een bijgeloof dat een prominente plaats moet innemen in je planningsproces?

De traditie van bruidegoms die bruiden niet in hun trouwjurken zagen, begon vanwege gearrangeerde huwelijken. De ouders van de bruid waren bang dat als de bruidegom haar voor de Galajurken Amersfoort bruiloft zou zien, hij de afspraak zou verbreken. Is het in de huidige samenleving dus nodig dat de bruidegom de bruid niet ziet vóór de ceremonie?

Sommige stellen zeggen nee - vooral degenen die niet bijgelovig zijn. Als je elkaar in je outfits ziet voor de huwelijksceremonie, heeft dat geen invloed op je huwelijk, dus waarom zou je wachten? Anderen geloven dat het de spanning, verwachting en opwinding van de dag vergroot. De waarheid is dat er geen goed of fout antwoord is. Deze beslissing moet onderling worden genomen tussen u en uw beoogde.

 
creshbunny     Joined: 04 Aug 2020   Posts: 2  
Post Posted: 2020-11-21 09:09
Back to top  Reply with quote     

I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable Hotmail

 
Post new topic   Reply to topic    

Copyright © 2002-2006 Platon Group
Site powered by Metafox CMS
Go to Top · Feedback form · Application form
Report bug on PLATON.SK website · Terms of use · Privacy policy