Platon Technologies
not logged in Login Registration
EnglishSlovak
open source software development celebrating 10 years of open source development! Wednesday, January 21, 2026
About Us
Magazine
Open Source
CVS
Services
Index  »  Projects  »  phpMyEdit  »  Forum

phpMyEdit General    
Post new topic   Reply to topic    

Saana Vesterinen     Joined: 18 Dec 2025   Posts: 1  
Post Posted: 2025-12-18 16:20
Back to top  Reply with quote     

https://etalaakari.com/
Olen Saana Vesterinen ja työskentelen Nettilääkäri-tehtävissä digitaalisissa vastaanotoissa. Minulle tärkeää on rauhallinen, jäsennelty eteneminen: huoli otetaan vakavasti, tilanne tehdään ymmärrettäväksi ja seuraavat askeleet sovitaan konkreettisesti. Digitaalisessa asioinnissa selkeys on erityisen arvokasta, koska kirjallinen yhteenveto auttaa muistamaan sovitut asiat myös myöhemmin.

Aloitan siitä, mikä huolessa on keskeisintä. Kysyn oireiden alun, keston ja vaihtelun sekä pahentavat ja helpottavat tekijät. Selvitän arjen vaikutukset: uni, jaksaminen, liikkuminen ja toimintakyky. Kysyn myös, mitä on jo kokeiltu ja millainen vaikutus sillä on ollut. Turvallisuuden merkit käydään läpi ymmärrettävästi, jotta tiedät, milloin on syytä toimia uudelleen. Tavoitteeni on, että rajat ovat selkeät eikä tilanne jää epämääräiseksi.

Ohjeet teen käytännöllisiksi ja realistisiksi. Valitsen mieluummin muutaman tärkeimmän askeleen ja sovin selkeän seurantajakson. Seuranta määritellään kriteerein: mitä seurataan, kuinka usein ja mitä muutosta odotetaan. Kirjaan “toimi näin, jos…” -kohdat selkeästi, jotta eteneminen on turvallista ja mielenrauhaa tukevaa. Autan myös rajaamaan olennaisen: mihin kannattaa kiinnittää huomiota ja mitä ei tarvitse seurata koko ajan.

Viestin läpinäkyvästi ja perustelen tiiviisti, miksi suosittelen tiettyä etenemistä. Jos digitaalisessa vastaanotossa ei saada riittävää varmuutta, sanon sen suoraan ja ohjaan etenemään jatkoarvioon selkein perustein. Minulle vastuullisuus tarkoittaa myös sitä, että suunnitelma sopii arkeen ja voimavaroihin.

Post new topic   Reply to topic    

Copyright © 2002-2006 Platon Group
Site powered by Metafox CMS
Go to Top · Feedback form · Application form
Report bug on PLATON.SK website · Terms of use · Privacy policy